Ai o întrebare?


Ia legătura cu noi.
Datele de contact ale Serviciului Clienți
E-mail: info@sooters.ro


Întrebări frecvente

Aici vei găsi cele mai frecvente întrebări legate de produse și comenzi. Dacă nu găsești răspunsul, nu ezita să ne contactezi.

Cum funcționează serviciul Express?

Dacă ai nevoie urgentă de comanda ta, contra cost o poți primi în 3 zile lucrătoare prin automate de coletărie sau prin livrare la domiciliu. Te rugăm să reții că serviciul Express nu este disponibil pentru fotocărți. Fotocărțile realizate prea repede nu vor fi stabile. Pentru realizarea unei fotocărți de calitate este nevoie de minimum 3-4 zile. Dacă grăbim procesul, nu va fi durabilă și de calitate.

Unde găsesc Proiectele salvate anterior?

După ce te autentifici în contul tău, le vei găsi în meniul „Proiecte”. Cu ajutorul pictogramelor din partea dreaptă poți comanda, modifica sau crea o copie.

Ce metode de plată și livrare sunt disponibile?

Poți plăti cu cardul bancar, ramburs sau prin transfer bancar. Metodele de livrare: livrare la domiciliu, automate de coletărie și ridicare personală din punctele GLS.

Cum pot comanda ca firmă?

La înregistrarea unui cont nou, alege profilul de companie. În acest caz putem afișa codul fiscal pe factură conform reglementărilor ANAF.

Pot modifica sau anula comanda după ce am plasat-o?

Modificarea comenzii este posibilă doar într-o măsură foarte limitată. Adăugarea de produse, combinarea coșurilor sau schimbarea metodei de livrare nu sunt posibile. Anularea comenzii este posibilă doar dacă aceasta nu a fost încă procesată.

Când voi primi comanda mea?

De obicei, îți vei primi comanda în 4-5 zile lucrătoare, dar în cazuri urgente te rugăm să alegi serviciul Express.

De ce trebuie să mă înregistrez înainte de a comanda?

Înregistrarea îți permite să urmărești comenzile și să plasezi următoarea achiziție mai rapid.

Contact form

Forma de adresare
Forma de adresare