Ai o întrebare?
Întrebări frecvente
Aici vei găsi cele mai frecvente întrebări legate de produse și comenzi. Dacă nu găsești răspunsul, nu ezita să ne contactezi.
Dacă ai nevoie urgentă de comanda ta, contra cost o poți primi în 3 zile lucrătoare prin automate de coletărie sau prin livrare la domiciliu. Te rugăm să reții că serviciul Express nu este disponibil pentru fotocărți. Fotocărțile realizate prea repede nu vor fi stabile. Pentru realizarea unei fotocărți de calitate este nevoie de minimum 3-4 zile. Dacă grăbim procesul, nu va fi durabilă și de calitate.
După ce te autentifici în contul tău, le vei găsi în meniul „Proiecte”. Cu ajutorul pictogramelor din partea dreaptă poți comanda, modifica sau crea o copie.
Poți plăti cu cardul bancar, ramburs sau prin transfer bancar. Metodele de livrare: livrare la domiciliu, automate de coletărie și ridicare personală din punctele GLS.
La înregistrarea unui cont nou, alege profilul de companie. În acest caz putem afișa codul fiscal pe factură conform reglementărilor ANAF.
Modificarea comenzii este posibilă doar într-o măsură foarte limitată. Adăugarea de produse, combinarea coșurilor sau schimbarea metodei de livrare nu sunt posibile. Anularea comenzii este posibilă doar dacă aceasta nu a fost încă procesată.
De obicei, îți vei primi comanda în 4-5 zile lucrătoare, dar în cazuri urgente te rugăm să alegi serviciul Express.
Înregistrarea îți permite să urmărești comenzile și să plasezi următoarea achiziție mai rapid.